Project Description

SSG A/S

Descom A/S har i en årrække været fast leverandør af både IT-udstyr og rådgivning til SSG A/S, der er nordens førende indenfor skadesservice, inudstri- og ejendomsservice. Hurtig responstid, kompetent rådgivning og IT-udstyr, der passer til forretningsgangene er noget af det, der kendetegner samarbejdet.

Er der vilje, er der vej

SSG A/S opererer i hele Norden og rykker ofte ud med ganske kort varsel. Dette stiller krav til, at IT-strukturen i virksomheden kan følge med, så opgaver kan løses hurtigt og effektivt.

Især en episode, hvor SSG A/S måtte rykke ud med ganske kort varsel, står i klar ærindring hos Martin Jørgensen, IT-ansvarlig hos SSG A/S.

Vi stod akut og manglede IT-udstyr, herunder bærbare PC’ere, til 5 mand, der var taget til Oslo på en opgave. I en situation er gode råd dyre. Med Norge, der ligger udenfor Europas ydre toldmure, ville det tage PostNord mellem 2 og 6 hverdage plus en evt. toldbehandlingstid, før vi kunne have udstyret i Oslo.

Jeg ved ikke helt hvordan, men Descom fik udført opgaven meget hurtigt.  Det tog under 6 timer fra afsendelse til modtagelse af udstyret som var klar til brug med det samme.

Høj værdi til prisen

Hos SSG A/S er man ikke i tvivl. Samarbejdet med Descom A/S er med til at sikre, at driften kan fortsætte uden forsinkelser og nedbrud. Er der udfordringer, er hjælpen altid kun et opkald væk, og SSG A/S er sikre på, at forespørgslen bliver taget seriøst. Sparringen og rådgivningen er altid kompetent og med afsæt i SSGs aktuelle situation.

“Vi sætter stor pris på Descoms kompetenter og den rådgivning, som vi får. De kæmper altid vores sag og selv den mest “banale” forepørgsel bliver taget seriøst. Alt sammen til konkurrencedygtige priser.

Vi er overbeviste om, at vi med Descom har fundet den helt rigtige IT-outsourcing partner.”